تقویم سازمانی و تقویم شخصی وان ریمایند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
تقویم سازمانی

جدا از تقویم فارسی و کامل نرم افزار وان ریمایند قابلیتی مهم دیگری تحت عنوان تقویم سازمانی و تقویم شخصی وجود دارد که این قابلیت در نسخه تک کاربره با عنوان تقویم شخصی و در نسخه تحت شبکه نرم افزار با عنوان تقویم سازمانی شناخته می شود.

تقویم شخصی یا تقویم سازمانی چیست؟

تقویم سازمانی یک تقویم خالی است که هیچ مناسبتی در آن وجود ندارد و فقط روزهای تعطیل رسمی در آن مشخص شده اند. کاربر بر اساس نیاز خود برای هر روز می تواند مناسبت و یا رویداد تعیین کند. این قابلیت برای کسانی که کارهای شخصی یا گروهی را زمان بندی می کنند بسیار کاربردی است.

 

نحوه کارکرد تقویم سازمانی وان ریمایند

از منوی زمان بندی وارد بخش تقویم سازمانی شوید و روی ثبت رویداد جدید کلیکد کنید تا پنجره جدید باز شود، سپس توضیحات کامل یک رویداد را ثبت کنید. در نسخه تحت شبکه با ثبت یک رویداد در روی تقویم برای تمام کاربران سیستم یادآوری ارسال می شود و کاربر ایجاد کننده یک رویداد جدید را در روی تقویم اطلاع رسانی میکند. کاربران سیستم با ورود به نرم افزار در پنل کارهای امروز  و در بخش تقویم سازمانی می توانند رویدادهای روز جاری را مشاهده کنند.

 

تقویم سازمانی در نرم افزار وان ریمایند
تقویم سازمانی و تقویم شخصی وان ریمایند

همچنین با ورود به بخش تقویم سازمانی می توانند تمام مناسبت ها و رویدادهای ماه جاری را مشاهده کنند. در بخش سطح دسترسی، مدیران سیستم می توانند تعیین کنند که کدام کاربران می توانند در روی تقویم یک رویداد جدیدی را ثبت و اطلاع رسانی کنند.

 

تقویم شخصی و تقویم سازمانی چه کاربردی دارند؟

روزهایی که برای آن مناسب، یادداشت و یا قرار ملاقات تعیین شده است با رنگ متفاوت روی تقویم مشخص می شوند. مانند تصویر زیر می توانید رویداد ها را روی آن ثبت کنید.

تقویم سازمانی
تقویم سازمانی و تقویم شخصی وان ریمایند

 

ثبت گزارش انجام برای رویداد

مانند تصویر زیر کاربر ایجاد کننده رویداد می تواند برای آن گزارش انجام و تایید انجام شدن رویداد را ثبت کند و در نهایت آنرا پرینت کند.

ثبت گزارش کار در تقویم سازمانی
تقویم سازمانی و تقویم شخصی وان ریمایند

 

اطلاع رسانی رویداد ها، مناسبت ها به سادگی و با سرعت انجام می شود. در کمتر از چند ثانیه تمامی کاربران نرم افزار از آن اطلاع پیدا خواهند کرد و صرفه جویی بسیار زیادی در زمان خواهد شد. برای مثال در روز چهارشنبه ساعت ۱۲ لازم است گزارش کاری هفتگی کارکنان دریافت شود با ثبت یک رویداد روی تقویم سازمانی در روی سیستم همه کاربران یادآوری خواهد شد. این رویداد ها می تواند برای آینده باشند. برای ۲۰ روز آینده رویدادی را ثبت کنید تا در زمان تعیین شده برای همه کاربران سیستم یادآوری شود.

شما همچنین می توانید قرار ملاقات های مدیر شرکت را روی تقویم ثبت کنید. با ورود به آن بخش یک نمای کلی از قرار ملاقات های او را در ماه جاری خواهید داشت. یک منشی هستید نیاز دارید در روز های مختلف با مشتریان تماس بگیرید. کافی است آنرا روی تقویم ثبت کنید تا در زمان مقرر آنها به شما یادآوری شوند. در روی تقویم شخصی و سازمانی برنامه ماهانه کاری، درسی، اداری و… خود را بچینید و بر اساس نیاز های مختلف خود از آن استفاده کنید.

دانلود نرم افزار مدیریت کارهای روزانه

2 دیدگاه :

  1. این نرم افزار تبدیل تقویم میلادی به شمسی رو هم داره؟
    نرم افزار تک کاربره هم تقویم سازمانی داره؟

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.