بهترین نرم افزار مدیریت کارهای روزانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
بهترین نرم افزار مدیریت کارهای روزانه

امروزه مشغله های کاری و مشکلات شخصی و اقتصادی آن قدر به ما آدم ها فشار آورده که ممکن است با فراموش کردن یک نکته یا قرار ساده، تمامی زحمات شبانه روزیمان به فنا برود. قبلاً برای جلوگیری از چنین مشکلاتی یک قلم و دفترچه همیشه در جیب اشخاص پیدا می شد. ولی این روش هم به نوبه خود دارای ایراد هایی بود.

مثلاً فرد فراموش می کرد که در لحظه قرار یا کار خود را یادداشت نماید و در نتیجه در موقعی که باید، آن را به خاطر نمی آورد. وای به حال وقتی که فرد حواس پرتی نیز باشید و اصلاً یادتان برود که دفترچه را کجا گذاشته اید دیگر نور علی نور می شود. شاید هم بگویید که شما جزء آدم های منضبط هستید و درصد به وجود آمدن چنین مشکلاتی برایتان تقریباً برابر صفر است.

اما باید قبول داشته باشید که آدم جایز الخطاست و در جایی که انتظارش را ندارد به این واقعیت پی می برد چرا که دیگر تایمی باقی نمی ماند که بر روی هر چیزی تمرکز کند و صد البته که درصد کارایی مغز هم پایین می آید. به خاطر سپردن کار ها و روز های مهم زندگی امری محال به نظر می رسد. البته واژه مهم برای هر شخص، معنای خاصی دارد.

برای بعضی افراد به خاطر داشتن سالگرد و تولد ها حیاتی بوده و برای پاره ای دیگر، در بحث کاری است که ارزش پیدا می کند. این جا بود که برنامه نویسان و سازنده گان اپلیکیشن ها به فکر چاره افتاده و شروع به طراحی نرم افزار هایی کردند که با نصب آن ها می توان تمامی کار های روزمره را مدیریت نموده و دیگر استرس فراموش کردن را نداشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با ۵ مورد از بهترین نرم افزار مدیریت کارهای روزانه آشنا کنیم و در ادامه به بیان مزیا و معایب هر یک از آن ها نیز بپردازیم تا بتوانید با آگاهی کامل دست به انتخاب بزنید پس با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزار مدیریت کارهای روزانه

نرم افزار وان ریماند (OneRemind)

وان ریمایند یکی از بهترین نرم افزار زمانبندی کارها می باشد. محیط داخلی نرم افزار بسیار هدفمند طراحی شده و در پشت هر قسمت از آن، دریایی از قابلیت های ریز و درشت نهفته است. وان ریماند دارای استفاده فوق العاده راحتی بوده و استفاده از آن برای تمامی اشخاص میسر است. چه یک دانش آموز ساده باشید و بخواهید برای کنکور برنامه ریزی نماید و چه یک کارمند باشید و بخواهید هر کاری را در وقت و زمان تعیین شده انجام دهد.

نرم افزار مدیریت کار روزانه وان ریمایند

نرم افزار وان ریمایند لقب حرفه ای ترین را نیز ازان خود کرده چرا که به کمک آن می توان نه تنها یک دفترچه یادداشت پیشرفته داشته باشید بلکه با آن خاطره های خود را در روز و ساعت مشخص نیز نوشته و حتی آن ها را از کامپیوتر یا لپ تاپ شخصیتان به داخل نرم افزار آورده و آن ها را دسته بندی کنید.

OneRemind به دو گونه شخصی و شبکه ای تقسیم می شود. نوع شخصی آن همان گونه که از اسمش پیداست برای استفاده های شخصی طراحی شده در حالی که سطع پیشرفته تر آن به صورت شبکه ای بوده و برای استفاده در شرکت ها و اداره هایی که از چندین کارمند تشکیل شده اند، بسایر ایده آل می باشد. به گونه ای که مدیران به کمک وان ریماند می توانند کار هر شخص را به حساب کاربریش ارسال نموده و برای انجام آن نیز تایمی خاصی را مشخص کنند.

مزیت آن را می توان استفاده راحت، داشتن پیام های روزانه انگیزشی، محیط جذاب و دسترسی راحت به فایل ها و مقاله های ثبت شده و همچنین انتخاب شکل خروجی در قالب فرمت دلخواه pdf و … قلمداد کرد.

پیشنهاد می کنیم حتما معرفی نرم افزار مدیریت کارهای روزانه وان ریمانید را مشاهده کنید.

مزیت چشمگیر دیگر وان ریماند این است که می توانید روی تقویم نرم افزار، یادآور را برای روز و ساعت مشخصی تنظیم نمایید و با خیال راحت به دیگر کار های خود برسید. خلاصه این که ویژگی های کلی آن را نمی تواند در چند سطر جا داد همان گونه که از قدیم گفتن شنیدن، کی بود مانند دیدن.

نرم افزار تیک تیک (TickTick)

یکی دیگر از بهترین نرم افزار مدیریت کارهای روزانه که غوغا به پا کرده، تیک تیک می باشد. این اپلیکشن کاربردی را به گونه ای طراحی کرده اند که بتوان روش خاصی را جهت یادآوری هر مسئولیتی که در آن ثبت گردیده، به کار برد. بدین معنی که یک نوع یادآوری خاص مخصوص دسته ای از مسئولیت های هم تراز می باشد و کاربر به محض رؤیت آن ها می تواند در کمترین زمان ممکن علت تنظیم آن ها را به خاطر بیاورد.

نرم افزار مدیریت کار روزانه تیک تیک

یادآوری مداوم از یک سو می تواند یک مزیت محسوب شود چرا که درصد فراموشی مسئولیت محوله را برای کاربر به صفر می رساند اما از طرف دیگر می تواند زمینه مزاحمت و اعصاب خرابی را نیز به دنبال داشته باشد. برای رفع چنین مشکلی، TickTick در کنار قرار دادن اولویت بندی و میزان اهمیت کار های روزانه، ویژگی غیر فعال کردن یادآور را نیز در خود جای داده است. در نتیجه کاربر می تواند در شرایط این چنینی، حالت یادآور را به صورت دستی خاموش کرده و به اصطلاح، در حالت خواب قرار دهد.

البته منظور از غیر فعال کردن به طور کامل نبوده و تنها برای محدوده زمانی است که آن هم توسط خود کاربر مشخص می شود و از یک ساعت تا چند روز قابل تنظیم می باشد. مزیت دیگر این برنامه این است که می توان آن را هم در گوشی های اندروید و هم سیستم عامل های آیسوس نصب کرد.

نرم افزار Remember the Milk

یکی دیگر از بهترین نرم افزار مدیریت کارهای روزانه Remember the Milk است. این اپلیکشن، بسیار ساده و ابتدایی طراحی شده و در آن از ویژگی های مختلف که امکان گمراهی کاربر را فراهم می سازند، استفاده نشده است. برخی این محیط ساده را عیب نرم افزار می دانند در حالی که برای دسته زیادی از افراد یک مزیت برجسته محسوب می شود. چرا که به ساده ترین روش ممکن می تواند در مدیریت کار های روزانه به شما یاری برساند.

نرم افزار مدیریت کار روزانه remember-milk

قابلیت دریافت نوتیفکیشن و یادآوری از طریق ایمیل و توییتر و دیگر پلتفرم‌ ها یکی از بهترین و قابل توجه ترین ویژگی های در نظر رفته شده برای این نرم افزار است. فعال کردن چنین قابلیتی نیز بسیار راحت بوده و تنها کافی است سری به وبسایت Remember the Milk بزنید و از آن جا اقدام نمایید.

مطابق یک نظر سنجی که در بین استفاده کننده گان این اپلیکیشن صورت گرفت امکان قرار ادن اولویت، مشخص کردن زمان دقیق روی تقویم و همچنین تنظیم نمودن تعداد تکرار یادآور ها از بارز ترین ویژگی های Remember the Milk مطرح گردیدند.

نرم افزار Todoist

یکی دیگر از بهترین نرم افزار مدیریت کارهای روزانه نرم افزار Todois است. اپلیکیشن Todoistرا مختص یادآوری اهداف مهم زندگی طراحی کرده اند چرا که از برنامه ریزی هوشمندی بهرمند بوده و می توانید به کمک آن از وضعیت کنونی پروژه‌ ها، عادات روزانه و کلاً هر کاری که در زمره اختیارات شما می باشد، آگاه شوید.

نرم افزار مدیریت کار روزانه Todoist

یکی از مزیت های دیگر Todoist را می توان امکان برنامه ریزی اولیه عنوان کرد خصوصاً برای مواقعی که کاربر نمی تواند با برنامه های از پیش تعیین شده همگام و هم قدم شود. لازم به ذکر است که به کمک این نرم افزار می توانید برنامه ریزی هایتان را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. بنابراین برای دانش آموزان و پشت کنکوری ها گزینه ای است که ارزش نصب کردنش را دارد.

نرم افزار IFTTT

یکی دیگر از بهترین نرم افزار مدیریت کارهای روزانه IFTTT است. این نرم افزار برای انجام کار ها و مسئولیت های از پیش تعیین شده به طور خودکار ساخته و طراحی شده است. اپلیکیشن IFTTT برای مواقع خاص که افراد وقت سر خاراندن را هم به زور دارند، بسیار سودمند بوده و از محیط جالبی بهرمند است. چرا که مجموعه ای از اپلت ‌های رنگی در آن قرار داده شده و کافی است یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

نرم افزار مدیریت کار روزانه ifttt

بدین معنی که انتخاب یکی از اپلت ها برابر با پست کردن عکسی در صفحه اینیستاگرام است. عکسی که قبلاً شما دستور پست آن را در زمان و تاریخ مشخص به نرم افزار داده اید. مثلاً شما امروز می دانید که فردا روز مهندس است و دوست دارید چنین روزی را به دوستان آرشیتکت تان با پست کردن عکسی تبریک بگویید اما فردا وقتش را ندارید یا ممکن است اصلاً یادتان برود.

بنابراین امروز یا چند روز مانده به آن، عکس و متنی که می خواهید پست شوند را انتخاب کرده و در نرم افزار IFTTT قرار داده و یادآور را برای روز موعود تنظیم می نمایید. همچنین می توانید همان پست را به صفحه توییتر خود نیز بیافزایید. در کنار این قابلیت ها، شما حتی می توانید سایر عملکرد های خاص و منحصر به فرد را نیز به محیط نرم افزار راه دهید.

کلام آخر

در پایان ما بیشتر از ۵ مورد از بهترین نرم افزار مدیریت کارهای روزانه را به شما معرفی کردیم. حال نوبت شماست که از آنها استفاده کنید. در هر صورت، اینکه چقدر کار می‌کنید و چقدر استراحت می‌کنید مهم نیست. تنها چیزی که مهم است این است که در زمانی که باید کار کنید تمرکز داشته باشید و در زمانی که باید استراحت کنید، استراحت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *