-
بروزرسانی به نسخه جدید نرم افزار
آپدیت های نرم افزار به صورت خودکار دریافت می شوند . در صورتی که نسخه جدید نرم افزار منتشر شود در سیستم کاربر پیغام در دسترسی قرار گرفتن نسخه جدید نرم افزار نمایش داده می شود. کاربر با کلیک روی دانلود و بروزرسانی آخرین ورژن نرم افزار را دریافت خواهد کرد
-
تقویم شخصی چیست و چه کاربردی دارد؟
تقویم شخصی یک تقویم خالی است که تنها روزهای تعطیل رسمی روی تقویم نمایش داده می شوند و کاربر بر اساس نیاز خود برای روزها مناسبت و یا رویداد تعیین میکند .این قابلیت برای کنکوری ها،مدیران پروژه و کسانی که کارهای خود را زمان بندی می کنند بسیار کاربردی است روزهایی که برای آن مناسب،یادداشت و یا قرار ملاقات تعیین شده است با علامت ستاره روی تقویم مشخص می شوند
-
فراموش کردن کلمه عبور ورود به نرم افزار
در صورت فراموشی کلمه عبور از طریق انتخاب سوال و جواب امنیتی میتوانید آنرا بازگردانی کنید برای این کار بعد از ثبت کاربر جدید در نرم افزار در منوی امکانات جانبی روی یادآوری کلمه عبور کلیک کنید. در فرم مربوطه یکی از سوالهای موجود را انتخاب و جواب آنرا وارد کنید و برای بازیابی آن در صفحه ورود به نرم افزار روی بازیابی کلمه عبور کلیک کنید و مراحل را انجام دهید نکته مهم:دقت داشته باشید نام کاربری و کلمه عبور نرم افزار و وب سایت از یکدیگر جدا هستند
-
آیا چندین نفر در یک سیستم می توانند از نرم افزار استفاده کنند؟
بله نرم افزار چند کاربره می باشد.برای این کار در لاگین نرم افزار حساب کاربری جدید ایجاد کنید هر شخص با نام کاربری و کلمه عبور وارد نرم افزار می شود بدون اینکه به اطلاعات یکدیگر دسترسی داشته باشند
-
آیا از کد فعالسازی خریداری شده می توان برای دو سیستم استفاده کرد؟
هر کد فعالسازی تنها برای یک سیستم کاربرد دارد و از کد فعالسازی نمی توان برای بیش از یک سیستم استفاده کرد اما با قابلیت تعویض کد فعالسازی تا ۳ بار می توانید آنرا تعویض کنید . در صورتی که می خواهید نرم افزار را روی سیستم دیگری نصب کنید می توانید کد فعالسازی جدیدی دریافت کنید
-
محرمانگی اطلاعات ثبت شده و حریم خصوصی من به چه صورتی است؟
نرم افزار در سیستم کاربر اجرا می شود و بجز کاربر هیچ شخص دیگری به اطلاعات نرم افزار دسترسی نخواهد داشت . همچنین برای ورود به نرم افزار لازم است کلمه عبور آن به درستی وارد شود
-
اگر مشکلی در اجرای نرم افزار پیش آمد به چه طریقی می توان پیگیری کرد؟
کاربران به چهار شیوه ارسال ایمیل ،پشتیبانی غیر حضوری با نرم افزار انی دسک، ارسال پیام در تلگرام /واتس آپ و تماس تلفنی می توانند جهت رفع مشکلات احتمالی و یا آموزش نرم افزار اقدام کنند
-
ساعات پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات احتمالی کاربران در چه ساعاتی است؟
تیم پشتیبانی نرم افزار همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ الی ۱۷ آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران عزیر می باشند
-
آیا امکان استفاده از نرم افزار در شبکه وجود دارد؟
بله . نسخه تحت شبکه نرم افزار با عنوان نرم افزار مدیریت منابع سازمانی ERP منتشر شده است که دارای امکانات زیادی برای برنامه ریزی و مدیریت انجام کارهای کاربران می باشد اطلاعات کامل در مورد این نسخه را در لینک زیر می توانید مشاهده کنید. https://oneremind.ir/network-version
-
ما به یک نسخه سفارشی شده نرم افزار نیاز داریم آیا این امکان وجود دارد؟
بله . امکان سفارشی کردن نرم افزار و افزودن آیتم های درخواستی با هزینه توافقی امکان پذیر می باشد
-
شرایط بازگشت وجه
مشتری قبل از خرید نرم افزار لازم است راهنما و توضیحات کامل نرم افزار را مطالعه کند همچنین نسخه اولیه ای که دانلود می شود تا ۵ روز به صورت رایگان می توانند از آن استفاده کنند و بعد از آن نرم افزار در حالت دموی اجرا می شود تا مشتری امکانات و محیط نرم افزار را قبل از خرید به طور کامل بررسی کند. در صورتی که مشتری از محیط و کارایی نرم افزار راضی نباشد و یا امکاناتی که مد نظر او بوده است در نرم افزار موجود نباشد شامل شرایط بازگشت وجه نخواهد شد . هر چند امکانات درخواستی مشتریان بررسی خواهد شد و در نسخه های بعدی نرم افزار اضافه خواهند شد. شرایط بازگشت وجه شامل مشتریانی خواهد بود که اجرای نرم افزار در سیستم آنها با خطا همراه باشد و مشتری نتواند از نرم افزار استفاده کند در این حالت ما موظف هستیم حداکثر طی سه روز کاری خطای نرم افزار را برطرف کنیم ، مشتری لازم است با ما همکاری کند تا از طریق نرم افزار انی دسک مشکل را در سیستم او بررسی کنیم . بدیهی است در صورتی که مشتری از همکاری کردن با ما خودداری کند و یا بنا به دلایلی نگذارد از طریق نرم افزار انی دسک مشکل را در سیستم او بررسی کنیم شامل شرایط بازگشت وجه نخواهد شد *نرم افزار انی دسک یک نرم افزار آموزش و رفع مشکلات کاربر از راه دور است که بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق اینترنت انجام میگیرد
-
مدت زمان اشتراک نرم افزار و هزینه پشتیبانی
اشتراک نرم افزار به صورت دائمی است و هزینه نرم افزار فقط یکبار پرداخت خواهد شد. همچنین بابت پشتیبانی و آپدیت های نرم افزار نیازی به پرداخت هزینه سالانه نیست و رایگان خواهد بود