نرم افزار هدف گذاری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

انسان ها از زمان تولد دنبال هدف های کوچک و بزرگ خود می باشند و برای رسیدن به آنها تلاش های فراوانی خواهند کرد. از طرفی دیگر مغز به اهداف دسته بندی شده بیشتر توجه می کند و در صورت مشاهده نشانه هایی از نزدیک شدن به هدف تلاش برای رسیدن به آن را افزایش می دهد. شما با استفاده از نرم افزار راحت تر می توانید هدف گذاری های خود را مدیریت کنید. با استفاده از نرم افزار هدف گذاری وان ریمایند می توانید اهداف (هدف گذاری کنید) خود را مشخص کنید. هر هدف شامل مجموعه ای از فعالیت با قابلیت ارزش گذاری و درصد پیشرفت است. در ادامه شما را با نرم افزار نوشتن اهداف وان ریمایند آشنا خواهیم کرد.  

 

ویژگی و امکانات نرم افزار هدف گذاری برای کامپیوتر وان ریمایند

هدف گذاری عبارت است از یک هدف که برای رسیدن به آن مجموعه ای از فعالیت ها تعیین خواهند شد. نرم افزار هدف گذاری وان ریمانید شامل امکانات زیر است:

  • هر کدام از فعالیت ها شامل گزارشات، درصد پیشرفت و ارزش گذاری است.
  • کاربر بعد از ثبت هر گزارش برای فعالیت می تواند درصد پیشرفت آنرا ثبت کند.
  • در صورتی که درصد پیشرفت یک فعالیت به ۱۰۰ برسد ارزش گذاری آن در نظر گرفته خواهد شد.

ثبت هدف در نرم افزار هدف گذاری

مانند تصویر زیر عنوان هدف و توضیحات هدف گذاری را ثبت کنید. در بخش بازه زمانی مدت زمانی که برای رسیدن به آن هدف در نظر دارید را وارد کنید. این زمان به صورت یک تایمر معکوس در صفحه مدیریت اهداف نمایش داده می شود.

ٍثبت هدفگذاری در برنامه هدف گذاری وان ریمایند

در بخش فعالیت ها می توانید کارهایی که برای رسیدن به هدف گذاری لازم است انجام شوند را ثبت کنید. همچنین برای هر هدف ارزش آنرا می توانید ثبت کنید. با کلیک روی آیکن اضافه کردن می توانید هدف را به لیست موجود اضافه کنید و با کلیک روی آیکن حذف می توانید هدف مورد نظر را از لیست موجود حذف کنید. بعد از ثبت اطلاعات کامل هدف گذاری روی ثبت هدف گذاری کلیک کنید تا به صفحه مدیریت اهداف بازگردید.

مجموعه فعالیت های تعریف شده برای رسیدن به هدف

درصد پیشرفت و ارزش گذاری هدف

در این پنجره از نرم افزار هدف گذاری وان ریمایند لیست فعالیت های هدف همراه با درصد پیشرفت هر کدام از فعالیت ها، درصد کل پیشرفت هدف و پیشرفت ارزش گذاری آن قابل مشاهده و پرینت است.

در روبروی عنوان هدف مدت زمان باقیمانده هدف به صورت یک تایمر معکوس قابل مشاهده است. در صورتی که زمان هدف گذاری به اتمام برسد امکان ثبت گزارش جدید و تغییر درصد پیشرفت وجود نخواهد داشت و هدف گذاری بسته خواهد شد.

در صفحه مدیریت اهداف ثبت شده با کلیک روی پرینت گزارش مانند تصویر زیر می توانید هدف گذاری جاری را پرینت و یا به خروجی پی دی اف ذخیره کنید.

قابلیت پرینت گرفتن از گزارشات هدف گذاری

ثبت گزارش برای هر فعالیت در نرم افزار هدف گذاری

برای ثبت گزارش و درصد پیشرفت هر فعالیت روی عنوان فعالیت مورد نظر دوبار کلیک کنید تا مانند تصویر زیر به بخش مربوطه آن وارد شوید.

مشاهده ثبت گزارش و درصد پیشرفت

در کادر درصد پیشرفت میتوانید درصد انجام و پیشرفت آن فعالیت را وارد کنید. برای ویرایش گزارشات ثبت شده روی عنوان گزارش دوبار کلیک کنید و با کلیک روی گزارش جدید مانند تصویر زیر می توانید گزارش جدیدی را ثبت کنید.

نرم افزار برنامه ریزی و هدف گذاری

می توانید گزارش نرم افزار هدف گذاری را به فرمت فایل ورد (Word) ذخیره کنید و یا متن را از فایل های متنی به گزارش اضافه کنید. با کلیک روی آیکن پرینت مانند تصویر زیر می توانید گزارش را پرینت و یا به فرمت پی دی اف ذخیره کنید.

پرینت هدف گذاری

دانلود نرم افزار هدف گذاری برای کامپیوتر

جهت دانلود نرم افزار نوشتن اهداف وان ریمایند می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود برنامه هدف گذاری فارسی برای کامپیوتر

قبل از نصب نرم افزار اگر آنتی ویروس کسپرسکی روی سیستم شما نصب است لازم است تا اتمام نصب نرم افزار موقتا غیرفعال گردد. همچنین برای اجرای صحیح نرم افزار نیاز هست که نرم افزار های زیر هم روی سیستم شما نصب شوند.