نرم افزار یادآوری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

بدون شک همه ی ما یکسری کارهای روزانه مانند پاس کردن چک ها، تماس با مشتریان در ساعتی مشخص، قرار ملاقات، تولد آشنایان، پرداخت اقساط و  … داریم که نیاز است همه آنها را به خاطر بسپاریم و یا آنها را در دفترچه یادداشت ثبت کنیم.بدون نگرانی از فراموش کردن یادآوری ها و رویداد های مهم با نصب نرم افزار یادآوری کارهای روزانه در سیستم منزل یا محل کار که بخشی از امکانات زمانبندی وان ریمایند است یادآوریها در ساعت و زمان تعیین شده به شما آلارم و هشدار داده می شوند.

امکانات برنامه یادآوری کارهای روزانه وان ریمایند

یادآوری های روزانه یکی از قابلیت های مهم نرم افزار وان ریمایند است که می توانید آنها را روی تقویم فارسی ثبت کنید. یادآوری ها از طریق هشدار در روی سیستم کاربر در زمان تعیین شده نمایش داده می شوند. در صورتی که در زمان نمایش سیستم یادآوری ها سیستم خاموش بوده باشد با ورود به ویندوز مانند تصویر زیر می توانید آنها را مشاهده کنید.

 

نمایش یادآوری ها در زمان خاموش بودن سیستم

این پیام در گوشه راست مانیتوز نمایش داده می شود که با کلیک روی آن لیست یادآوری ها قابل مشاهده می باشند

یادآوری های روزانه

برای یادآوری ها می توانید دسته بندی های مختلف مانند (قرارهای ملاقات، سررسید ها، تولد، مشتریان و…) ایجاد کنید. در دو حالت روی تقویم و در حالت لیستی می توانید یادآوری ها را ثبت و مشاهده کنید که در ادامه تصاویر این بخش و توضیحات آنها را قرار داده ایم.

 

نمایش یادآوری ها روی تقویم فارسی

در این قسمت از نرم افزار یادآوری کارهای روزانه فارسی برای کامپیوتر یادآوری ها در روی تقویم شمسی و فارسی نمایش داده می شوند.در این حالت یادآوریهای ثبت شده ماه جاری در روی تقویم قابل مشاهده هستند. با کلیک روی هر روز می توانید جزئیات یادآوری های روز جاری را مشاهده کنید

نرم افزار یادآوری

با دوبار کلیک روی هر روز به بخش جزئیات آن روز وارد می شوید. مانند تصویر زیر می توانید یادآوری ها را در بازه های تکرار یکبار، روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه و با جزئیات کامل ثبت کنید و برای آنها گزارش انجام بنویسید.

 

یادآوری جدید

 

در نرم افزار یادآوری کارهای روزانه برای مشخص شدن نوع یادآوری از رنگ های متفاوتی استفاده شده است که شما می توانید از نوع رنگ بندی یادآوری ها حالت تکرار آنرا تشخیص دهید.

 

یادآوری های روزانه

می توانید زمان دقیق یادآوری های آینده و یا زمان سپری شده هر کدام از یادآوری ها را مانند تصویر زیر مشاهده کنید.

نرم افزار یادآوری ها روزانه

 

نمایش یادآوری ها در حالت لیست

حالت لیستی از برنامه یادآوری وان ریمایند امکانات بیشتری را در اختیار کاربر می گذارد. مانند تصویر زیر در پنل سمت راست می توانید نحوه تکرار یادآوری را انتخاب کنید

لیست یادآوری ها در نرم افزار ثبت یادآوری های روزانه

 

در نرم افزار یادآوری کارهای روزانه در حالت لیستی می توانید یادآوری ها را در دوره زمانی دلخواه مشاهده کنید. همچنین می توانید گزارش انجام آنها را مشاهده کنید و در بین یادآوری ها جستجو کنید و در صورت نیاز آن را پرینت کنید. یادآوری هایی که در زمان نمایش سیستم خاموش بوده باشد با شروع به کار ویندوز دوباره یادآوری می شوند

هر یادآوری در زمان تعیین شده به وسیله نوتیفیکیشن در گوشه سمت راست مانیتور نمایش داده می شوند که امکان به تعویق انداختن و یا ثبت گزارش انجام آن وجود دارد.

نمایش یادآوری ها

 

در پنل نرم افزار یادآوری کارهای روزانه کارهای امروز مانند تصویر زیر خلاصه یادآوری های روز جاری نمایش داده می شوند

کارهای روزانه

دانلود نرم افزار یادآوری کار روزانه برای کامپیوتر

جهت دانلود برنامه یادآوری وان ریمایند می توانید از لینک زیر استفاده کنید. این نسخه به مدت ۲ روز رایگان می باشد و شما می توانید نحوه کارکرد نرم افزار و امکانات آنرا مشاهده کنید

دانلود برنامه یادآوری فارسی برای کامپیوتر

قبل از نصب نرم افزار اگر آنتی ویروس کسپرسکی روی سیستم شما نصب است لازم است تا اتمام نصب نرم افزار موقتا غیرفعال گردد. همچنین برای اجرای صحیح نرم افزار نیاز هست که نرم افزار های زیر هم روی سیستم شما نصب شوند.